Bestellen en Betalen

  1. Shoppen
    Plaats alle gewenste producten in je winkelmandje. Ga vervolgens naar je winkelmandje
  2. Winkelmandje
    Controleer je bestelling of alles klopt. Klik vervolgens op bestel nu
  3. Gegevens
    Vul hier je persoonlijke gegevens in en klik op volgende
  4. Verzendmethode
    Alles wordt verzonden met POSTNL, klik volgende
  5. Betaalmethode
    Kies hier de gewenste betaalmethode en klik op afrekenen.
    Je kan kiezen uit, iDeal, Creditcard, SOFORT, Bankcontant

Je ontvangt zodra de betaling is voldaan direct een orderbevestiging per e-mail. Zodra we de bestelling gereed hebben ontvang je een verzendbevestiging zodat je weet wanneer jij je pakketje van verwachten.

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen:

Kijk altijd eerst even je spambox na, mocht het bedrag wél van je rekening afgeschreven zijn en je hebt nog steeds geen mail dan kan je het beste even een printscreen van je betaling sturen naar webshop@blauwehand1652.nl

Ik heb een verkeerd adres ingevuld, wil mijn bestelling annuleren of veranderen, wat moet ik doen?

Graag zo snel mogelijk een e-mail sturen naar webshop@blauwehand1652.nl met daarin het ordernummer, naam en vraag. Als de bestelling nog niet verzonden is kunnen wij je gemakkelijk helpen, wanneer het pakketje al verzonden is kunnen wij het helaas niet meer tegenhouden. Bij een verkeerd adres zullen wij wachten totdat je pakketje retour komt en dan opnieuw naar het goede adres versturen.